PELAWAT

Jumaat, 25 Disember 2015

MALAYSIANA (12) CAHAYA KLCC KUALA LUMPUR

Assalamualaikum.    

Sempena Maulidul Rasui saya ambil peluang ke KLCC jalan-jalan ambil angin.Tak sangka KLCC dipenuhi orang ramai terutama pelancong asing.

Belah petang diadakan pertunjukkan muzik di ruang legar KLCC manakala belah malam diadakan permainan pancutan air berirama.

Sempat gak saya rakamkan suasana waktu malam yang gilang-gemilang...jom tengok...jom.


  PEMANDANGAN DI SEKITAR KLCC








 











KLCC dan AKU
AKU dan KLCC
  Kuasa Cahaya (The power of light)


  MENGETIH
Mamak ! Mamak ! .....roti telor uneee...nescafe tarik  unee...makan sini ok..

Mengetih kat Kedai Mamak (Tingkat 4) sebelum
meninggalkan KLCC.


Selesai ronda-ronda di KLCC aku ngetih kat Kedai Mamak Tingkat 4 KLCC.Boleh dikatakan setiap kali ke KLCC aku tak pernah miss ke sini.Kenapa yek ?....dah ketagih ker ?. Yang aku tabik mamak ni bukan apa.Bayangkan kedainya di KLCC tapi harganya sama kat kedai mamak luar yang selalu kita ngeteh....pehhhh..bebaloi.Inilah rahsia kejayaan mereka (pelanggan no 1).Tapi ada gak yang terkena....hahaha..ikut nasib ler bro.








Tiada ulasan: