PELAWAT

Ahad, 27 Disember 2015

MALAYSIANA (15) BEAUTIFUL MALAYSIA

Assalamualaikum.    

Cantik-cantik negara orang cantik lagi negara sendiri. Cuti ujung minggu saya ambil kesempatan ronda-ronda kat KL...jalan-jalan cari idea.

Bila lalu kat Lebuhraya Persekutuan ternampak lak Bangunan Telekom yang berkonsepkan 'Pucuk Rebong' hasil rekabentok Arkitek terkenal tanahairku....Hijjas Kasturi. Tanpa belengah lagi aku terus menghampiri bangunan tersebut...jom kita tengok...


BANGUNAN TELEKOM MALAYSIA
Bangsar Skyline
Pandangan Bangunan Telekom dari Lebuhraya Persekutuan






Saya teruskan perjalanan ke KLCC biasa ler ke Kedai Buku Tingkat 4...belek-melek magazine cari idea. Cuaca cantik plak panas terik...sambil lalu snap beberapa keping gambar..

 KUALA  LUMPUR SKYLINE

BANGUNAN KLCC




Matahari menyinari KLCC

AKU dan BAYANG-BAYANG ku
mengambarkan cuaca sebenar.


Lepas abis amik gambar aku lepak jap kat Starbucks Coffee KLCC siapkan catitan untuk blog.Tetiba ada orang tarik tangan mintak posing......apa lagi....


Promosi Aquaria KLCC Kuala Lumpur...aku sampaikan hajat penganjur.

Pekena Kopi Panas sambil menaip.


Selesai bergambar aku sambung cerita....siap jer terus send untuk tatapan pembaca....tq for reading my blog..sharing is caring...jumpa lagi..see u..tq. kamsia, xie xie, nandree.











Tiada ulasan: