PELAWAT

Jumaat, 29 Januari 2016

RESTORAN FIZOMAWAR KITCHEN BAKAL MELETOP

Assalamualaikum. 

Percaya atau tidak Restoran FizoMawar Kitchen yang sedang rancak diperkatakan bakal dikunjungi lebih ramai pelanggan. Oleh kerana di blok saya terpaparnya gambar Fizo Omar yang memberi ceramah tentang Business Onlinenya maka terlalu ramai blogger dan pembaca yang e-mail dan sms kat saya bertanya alamat perniagaan Restoran FizoMawar Kitchen. Ada yang e-mail dari USA dan ingin singgah di restorannya bila bercuti nanti...puyooo !!!.

Lepas ni Fizo kena berterimakasih kepada blogger Siti Aminah yang telah memberi viral di blognya Kisah Emas Putih kepada umum. Emas Putih sedang menjelma di hadapan Fizo. Saya bersama keluarga akan menjamu selera di Restoran FizoMawar Kitchen bila free nanti. Orang Singapurapun tak sabar nak ke restoran Fizo.

Seperti tips yang Fizo beri di ceramah pada 24.1.16 di Plaza Alam Sentral Shah Alam di Karnival Online Networking..........'DI MANA ADA KESULITAN DI SITU ADA REZKI'......alhamdulillah kata2 tersebut telah terbukti di depan mata Fizo muga bertambah2 lah lagi rezeki Fizo sekeluarga...amin. 



Fizo Omar bersama Isteri
(image : http://www.mstar.com.my)


Tiada ulasan: