PELAWAT

Sabtu, 9 Januari 2016

SINGAPURA (1.2) RONDA-RONDA DI ORCHARD ROAD

Assalamualaikum.  

Ronda-Ronda Di ORCHARD Road

Saya baru sahaja menerima panggilan dari kawan LAr.Hamid yang menanyakan di mana saya sekarang. Lantas saya menjawab...tengah ronda kat ORCHID ROAD...dan beliau memaklumkan sejam setengah lagi sampai....apalagi saya teruskan rondaan...jom. 


RONDA-RONDA DI ORCHARD ROAD


ORCHARD ROAD : Lokasi Tempat saya ronda-ronda cari idea.
(Ref image : https://www.google.com )





 Penulis di hadapan Plaza Singapura





Tempat duduk dengan rekabentuk unik. Bila dah agak penat saya duduk kat tempat
duduk yang diperbuat dari kayu dan konkrit ni.


Bila terasa agak penat saya lepak di hadapan Plaza Singapura. Ada juga rakyat Singapura berbangsa Cina yang menegur....tengok tejengok sini sana mereka boleh agak...ialah mungkin mereka pernah gak ke Malaysia. 








Tiada ulasan: